Home » , , , , , , , , , , , , , , , » Ozan Doğulu feat. Model - Dağılmak İstiyorum Şarkı Sözü

Ozan Doğulu feat. Model - Dağılmak İstiyorum Şarkı Sözü

Written By Batu P. on 30 Aralık 2012 Pazar | 06:48


İçimden bir masalın
Külleri uçtu bu gece
Yorgun,kırgın kahramanı
Gel gör ki yalnız tek hece
Çok değil kısa zaman önce
Bir masal yeşerdi içimde
Sen hergün yalanlar söyledikçe

Can verdi kalbim de sessizce
Yüzüm gözüm şişene kadar ağlamak istiyorum
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsadenle bu gece dağılmak istiyorum

Yüzüm şişene kadar ağlamak istiyorum
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsadenle bu gece dağılmak istiyorum 

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Şarkı Sözleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger